A Single-use plastics, azaz SUP-direktíva talán már ismerősen cseng, hiszen bevezetése óta sokan és sokféle vonatkozásban kerülhettek kapcsolatba vele.
Elsődleges célja a vásárlói szokásokra, trendekre pozitív hatást gyakorolni, bevezetni egy újfajta szemléletet, mely előmozdítja bolygónk környezetvédelmi törekvéseit.
Számos külföldi példa a bizonyítéka annak, hogy a jelenlegi fogyasztói szokások helyett egy újfajta szemlélet integrálásával nagymértékben csökkenthetjük a nem újrahasznosítható, környezetszennyező anyagok felhasználását, továbbá a keletkező káros hulladék mennyiségét.
Mi a SUP (Single-use plastics) irányelv legfőbb célkitűzése?
A direktíva bevezetése azt célozza meg, hogy ez az irányelv elindítson egy olyan körforgásos szemléletet, melynek köszönhetően az egyszer használatos termékek helyett fenntartható forrásból származó, mérgező anyagokat nem tartalmazó, újra hasznosítható termékeket, anyagokat és rendszereket szükséges előnyben részesíteni. A hosszabb távú célkitűzés az, hogy radikálisan és érdemlegesen csökkenjen a keletkező hulladék mennyisége, különös tekintettel az élővizekben évtizedek alatt felhalmozódott ún. „elhagyott” hulladékokra.
begreen környezetbarát termékek / New Day környezetbarát fagyis tégely – Stílusos tálalás és ízléses reklámhordozó egyben!
A gasztronómia minden ágának kiemelten fontos része a vizuális élmény! Összhangban kell lennie az ízvilággal, az adott étel vagy desszert színeivel, stílusával. Ezek együttese adja az egyedülálló gasztronómiai élményt!
Vajon miért választjuk éppen azt az éttermet, pizzériát, fagylaltozót, amelyiket? A válasz a tudatunk mélyén rejtőzik! Választásunkat ugyanis tudat alatt nagymértékben befolyásolja az elsődleges élmény: a látvány. Ez lehet egy kép az étlapon, vagy valósan a fagylaltpult előtt…
Tudnunk kell, hogy önmagában nem elég, hogy pl. tökéletes minőségű, élvezetes, fagylaltot kínálunk, ha a „tálalás” nem elég tetszetős, hívogató!
Hiszen a látvány fogja megállítani az embereket éppen a mi fagylaltpultunknál, ez lesz az első benyomásuk – az ízlelés élménye már a második lépés!
begreen fagyis tégely – környezetbarát csomagolóanyag és egyben reklámhordozó is!
Ön tudta, hogy az éppen távozó vendégei a leghitelesebb reklámhordozói is egyben? A közelben sétáló emberek, akik találkoznak velük, őket látják majd először, kezükben a fagylalttal -ÉS a fagylaltos tégellyel, amint jóízűen fogyasztják a finom édességet.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hasznosítsuk ebből a lehetőségből, nagy hangsúlyt kell helyeznünk fagylaltos tégelyünk küllemére. Tegyük rá cégünk logóját, hogy könnyen megjegyezhessenek minket és válasszunk tetszetős dizájnt, formát, hogy örömmel vegyék kézbe.
Ha mindkét hatás pozitív élménnyé tudjuk tenni, bízhatunk abban, hogy vendégeink gyakran visszatérnek hozzánk, sőt jó hírünket, pozitív tapasztalataikat továbbadják barátaiknak, ismerőseiknek is.